Hola!

Nu sitter jag i mitt rum och känner mig fin! JAg skriver för våra 6 läsare som vi har och 3 av dom är vi själva :D men men det är kul ändå det är mer än ingen. Idag har varit en bra dag eftersom jag började 12.10 och slutade 14.10 haha om det hade varit så varje dag i skolan kanske jag hade gått ditt frivligt. Sen hade vi dans och det var myckt roligt eftersom vi lärde oss längre på vår dans. Och det är entligen helg igen men den här helgen vill jag hinna med mycket saker och vara med många hur ska jag hinna? :S men det löser sig alltid! puss på er nu hoppas jag mina bröder snart kommer hitt med mat för magen börjar kurra :P <3
närmanärfinkännermansigsnygg&säker.konstigt
//Amanda

Kommentarer
Postat av: johanna

MIN ABSOLUTA FAVORITBLOGG!

2010-11-13 @ 00:45:34
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi känner oss hedrade ;)

2010-11-13 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0