God kväll!!!

NEJ!!!
Skolan börjar imorgon det kommer bli pest 8=betyg och massa prov:'(
Men i vart fall får man träffa alla igen jag hoppas någon e lite förendrad:)
Igår så va jag och några till inne i stan det var skit mysigt<3333
Och sen så färgade jag och bea håret andra gången i sommar. Jag färgade det mörkt och bea svart. (vågat av bea tycker jag)Det blev bra men jag blev lite missnöjd det skulle ha blivit mörkare:)
Och sen på kvällen sov vi hos emma. Vi såg In to the wild. Ganska bra men jag hade högre förväntnigar.
Jaja nu ska jag komma till vad jag gjorde idag:)
Jag var med söta Felicia som bor i Kungsängen och vi var hemma hos med hundarna, såg på film osv.
Men nu har hon åkt hem och jag sitter här och har skolångest!!!!!
Usch vad jag hatar skolan ibland!!!!!
Bye bye se you<333333

Ps. Jag tycker det e tråkigt att Isse har gått ur vår blogg. Det var ju vår blogg alla fyras eftersom vi har fyra o:(:(:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0