Hahahahahahahahahahaha

Tjohooo!

Imorgon är det måndag igen, men det är bara att bita ihop och ta sig igenom skolan med ett leende på läpparna!
Igår åt vi middag, gick en promenad och kollade på en film (i typ 5 min) hemma hos Amanda :D Sen satt vi ute och drack te och kollade på stjärnorna, det var mysigt! :) Idag har jag vart hemma o tagit det chill, bakat bröd. Och jag o Serah lagade skaldjurssoppa åt familjen, den blev smaskig :9
Vi hade besöksrekord igår. Ni kommer inte tror det...................................28 besökare, wohooo! :D Hahah det kanske inte e så mkt men för oss e dt de! :D
Nu ska jag nog gå och kolla lite på OC! Det e najs!
Ha det så finfint!

Puss o Kram Bea <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt :D

2009-08-30 @ 19:03:49
URL: http://minnahokka.blogg.se/
Postat av: Bea

Japp! :D

2009-08-31 @ 17:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0