Man in the mirror-Michael Jackson

Hejhej!

Sitter hemma i Brantevik helt ensam, ganska skönt :) Lyssnar på musik :D
Den här veckan har min morbror Gert, hans fru(?) Birgitta och Jonna vart här det har varit jättekul :D Isse var också här i några dagar, kulkul :D Zacha åkte hem i tisdags och imorgon kväll kommer Adrian :) Han har jag inte träffat på flera veckor :( Snart ska man tillbaka till Helvetet igen, fyfan skolan alltså, hatahata, klart det ska bli kul o träffa kompisarna och så igen, men sommarlov är så jävla najs att det inte e sant!  Fast det är iaf lite mer än två veckor kvar så det e skönt!! På söndag ska jag till Stora Saxaren med familjen det blir säkert kul!
Njut av de sista veckorna!

Puss o Kram Bea


Kommentarer
Postat av: amanda

Hej bea! När åker du imorgon? Jag trode du åkte typ den 7?För annars skulle vi kunna hitta på ngt<33333

saknar dig!:)

2009-08-01 @ 23:41:05
Postat av: Bea

Jag åker den 7:) Vi kan väl göra något imorgon? :)

Saknar dej! Puss o Kram

2009-08-02 @ 17:16:08
Postat av: Serah

OOOOOOO FYFAN VAD HATA SKOLA. Kan man inte bli en pensiona???He he. Men jag vill inte do. Mohaha. Man maste visst ga genom skolvetet...

2009-08-06 @ 00:26:33
URL: http://basketchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0