Dripdropdripdropdripdrop

Wihoo, vi har ungefär inga besökare, kan ju bero på att vi inte skriver något :P
Inatt har jag hört regnet smattra mot fönstret hela tiden. Det är så mysigt! Så denna regniga dag har jag bara varit inne och inte gjort någonting. Tänkte kanske träna lite senare :) Igår var jag, Serah och Laura på bio och såg The Proposal. Den var jättebra! Sen har jag faktiskt inte gjort något mer sen i måndags :P Kan låta lite tråkigt men har varit jätteskönt! :)
I morgon flyger jag till Skåne där jag ska vara i 3 veckor tror jag! Kul =) Isse kommer ner vecka 30 och Alice ska oxå vara i Skåne då och förhoppningsvis ska jag även träffa Amanda lite :) Det är så mysigt där för man kan cykla nästan över allt och vi bor som i en litenliten stad eller vad  man ska säga ganska nära vattnet! Fast lite tråkigt är det oxå för Adrian kommer inte vara där något och Zacha kommer först i slutet av nästa vecka :( Ha en bra sommar för jag kommer antagligen inte skriva något på ungefär 3 veckor.
Puss o Kram Bea (tänkte lägga upp en bild men jag skka äta lite lunch nu så, tyvärr...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0