öland

ojojojoj!!!! OMG jag har ingen aning om vad jag ska skriva men jag har inte skrivit på typ tre månader så nu MÅSTE jag skriva något.

hmmmm jag är här på öland och mimmis värld mamma Gail från USA och hennes kompis Barb är här. Vi har varit på solbergagård med dom och sen visade vi dom Borgholm. I morgon ska vi till hornsudde och jag ska äntligen bli lite brunare det har ju rengnat så himla mycket. Och igår var vi och såg Harry Potter den var inte så bra som jag trodde och men jag fick dom där skorna från  tommy hilfiger =D efter mycket tjat och när jag diskat i typ sju timmar. aja nästa vecka tar jag tåget till Hässleholm för att äntligen få träffa Amanda och Bea och Isse ska också vara där då så det kommer bli super kul. 
puss och godnatt 
                                         //ALICE

Jag hittade nåra bilder på datorn dom är nog sen i höstas nånting.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0