En dag kvar...

Halli hallå!
Det var länge sen jag skrev. Men idag hade jag inte så mycket att göra så då satte jag mig vid datorn.Idag har jag varit hos min brors kompis student skiva. Jag känner han knappt=P
Sen var det en ganska skön skoldag. Vi gjorde typ inget. Kl 12.00 var det talangjakt.Det var ingen som var så jätte bra.Han som vann spela piano. Han var duktig men jag tycker inte så mycket om sådan musik. Sen har jag varit på peaks rea och köpte två tröjor och en hängsel kjol. Men en sak jag är överlycklig över är att det är en dag kvar i skolan tills det är sommarlov!!!!!
Och desutom så går vi halv dag på måndag för att niorna ska möta lärarna i brännboll.Tur för oss andra som får sluta tolv!!!
Och sen på tisdag så e det först skolavslutning och efter min brors student.Och jag får inte åka flak=(=(DÅLIGT!!!!!
Jaja nu ska jag se vad som går på tv!!
Puss & Kram/
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0