Gårdagskvällen i bilder :)

Kvällen började hemma hos Amanda med att fixa oss lite innan vi skulle hem till Isse

Amanda fixade papiljotter så vi fick lockigt hår :) Man ser ut som en gammal farmor i papiljotterna :P

Såhär blev resultatet:


Bilderna kanske inte är världens bästa men spelar roll :P
Jag tänkte lägga upp några fler bilder men det tar en sån jävla tid...
Men sen gick vi iaf hem till Isse där även Emma och JT var, det var mkt trevligt! :D Sen gick Amanda, jag o Alice hem till Amanda. Det var också nice ;)
Nu ska jag ringa de och fråga om vi verkligen ska cykla till dansen (som är i stan) imorgon, med tanke på vädret. Jag hatar verkligen det här pissregnet, det känns som att det är höstlov elr nått...
Puss o Kram
/Bea

Kommentarer
Postat av: serah

Va fina ni blev i håret!!

2009-06-18 @ 17:37:50
URL: http://basketchcik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0