Hej!

Nu var detganska länge sen någon skrev. Men jag ska. Vi har nämligen haft ganska mycket att gör. För att i onsdags så åkte vi alla till Isses pappas land som ligger i Skärdgården. Det var skit kul=D
Vi åkte vattenskotter,badade, solade, åkte båt, åt mat, tittade på film mm.
Sen så var det ett samman träffande för att i torsdags kväll åt vi pizza på en resturang som jag sen såg i chic XD
Men det bästa av allt är nog att vi alla har blivit jätte bruna=D=D
Jaja nu ska jag äta frukost och sen blir det en lung dag för jag har brämt mig så jag bör inte vara i solen=(
Pussar & Kramar
/Amanda=D
Ps. det kommer nog lite bilder sen men jag glömde min kamera så någon annan får läga upp bilder=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0