Solen, kom tillbaka!

Hej! :)

Nu börjar det närma sig. Sommarlovet. Mmm, vad skönt! Jag ska sova, bada och bara njuta av livet med mina underbara kompisar och familjen :D Jag ska vara på kompisars sommarställen, träffa lite gamla kompisar (som jag inte träffat på typ två år), vara i Skåne också kommer en kusin från Spanien som jag inte träffat på 5 år :)
Igår tog min styvsyrra Bodil studenten, GRATTIS! Jag var på hennes utspring och var ledig hela dagen, fast egentligen så hade jag bara behövt vara ledig sista lektionen :P På kvällen hade hon studentmottagning :)
Idag var jag, Amanda o Isse här hos pappa i Spånga. Vi lagade lunch, åt en massa sura nappar och gick till Spånga Centrum och där var det minst sagt inte så mkt liv :P Så vi satte oss o väntade på bussen i en halvtimme och försökte lära oss lite sånger. Det var trevligt :) Sen tränade jag lite, åt middag och nu doftar det paj i hela huset! Achan bakar, jammiejammie :D Imorgon så blir det nog en bra dag, hoppas jag... Tyvärr kan jag inte säga vad jag ska göra. Och jag vet inte om det blir av överhuvud taget men jag hoppas det :)

Puss o Kram Bea

Och kolla inte på den enormt fula bilden på mig som Amanda(tror jag) har lagt upp för så ser jag inte ut, hoppas jag innerligt!


Kommentarer
Postat av: anonym

Jag vet att ni tidigare har bett om kritik för er blogg, så jag ska hjälpa er lite. Försök att skriva om lite mer intressantare saker, då läser fler. Hur många besökare har ni om dagen egentligen?

2009-06-08 @ 15:54:56
Postat av: Anonym

Om du är så feg att du inte vågar skriva ditt namn när du ger kritik, så kan du skita i det. Förresten har vi ca 50 besökare om dan.

2009-06-08 @ 16:09:38
Postat av: anonym med namn

50 besökare om dan? Visst jag ska skita i det, inte för att jag bryr mig nåt om er blogg, ville bara hjälpa till... (själv ligger man på ca 60 besökare om dan)

2009-06-08 @ 21:41:29
Postat av: anonym suger

DAaa? hallå vafan 50 -60 samma sak??? vafan helt borta?

2009-06-09 @ 22:29:04
Postat av: B

Hahah!

2009-06-09 @ 23:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0