Solsolsolsolsolsol

Hej Hopp!
I måndags åkte jag och mis hermanos till "vårt landställe" Elgö. Det var jättekul, vi åkte (rodde) båt, läste, snackade och tog det lugnt :D Efter det åkte jag till Stora Saxaren och det har Amanda redan skrivit om. Jag, Alice och Amanda tog sedan Waxholms båten hem vid 20-tiden på torsdagen, det var kul! I fredags träffade jag Matilda och Hanna, några kompisar jag inte träffat på en massa år. Vi var inne i stan och fikade och kollade i lite affärer :) På kvällen passade jag och Serah, Nala för pappa och Achan var på konsert. Idag cyklade jag och Serah till Kananbadet och badade och solade, det var nice :D Nu har jag, brorsorna, lillsyrran och Serah precis kommit hem från pappas kompis 50-års fest. Det var kul fast inte direkt JIPPIE!!! om ni fattar :) En av gubbarna (eller ska man säga männen?) som var där är en i min parallellklass farbror typ =) Världen är så liten. Jag stöter alltid på såna sammanträffanden, t.ex. så e pappas jobbarkompis typ bästa kompis med Björns i min klass pappa så vi har tydligen firat midsommar ihop sen vi var små pluttar :P Den här veckan har varit njutning i högsta grad 24/7. En helt perfekt "start" på sommarlovet och imorgon kommer pricken över i:et :) Jag, Zacha, Alice och förhoppningsvis Amanda ska ut och åka båt! :D
Bilder kommer senare någon gång!
Pussar o Kramar Bea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0