Brrrrr.

Halloj!

Kom precis hem efter att ha joggat :D Det är faktiskt ganska skönt! Fast det var kallt och mina jäkla musikhörlurar åkte ut ur öronen hela tiden.
Ser ni våran nya design, ganska fin va? Jag är iaf stolt över att vi har lyckats fixa den överhuvudtaget!
Det skulle ju bli vår, men nu har det blivit kallt igen :( Fast det står i tidningen att det ska bli soligt imorgon så man kan alltid hoppas! Nej, nu ska jag nog masa mej till dushen. Snart... Jag tkr att dom borde göra så att man kan ha lite olika stilar och färger på texten... Fast iof så kan man säkert ha det bara att jag inte kommit på hur :P
Den här datan e helt störd, håller på o logga in mig på msn hela tiden, mysko :S
God och glad kexchoklad // Bea


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bea, Du la aldrig upp den, så jag tryckte på den. :) Roligt. :D <3 <3 <3

2009-03-25 @ 19:01:52
Postat av: Bea

Hahah, var vi inne samtidigt eller? :P

2009-03-25 @ 19:04:30
Postat av: Isse

Japp. Ha ha vad kul:)

2009-03-25 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0