Påsklov

Tjenixens!

Snart är det påsklov, bara 5 dagar kvar så skönt alltså! Jag ska bara vara hemma tror jag, vara lite med familjen. Men både Zacha o Adrian åker till Skåne det e ju lite tråkigt... Men jag ska aldrig mer åka dit ett helt lov annat än på sommarlovet. Det är så tråkigt alltså men också lite mysigt iof :) Zacha, Nala o Bruno håller på och kollar i ett teleskop i mitt rum. Fick det i julklapp förförra julen men det här e typ första gången jag använder det, man ser skitlångt!!
Stackars Serah e sjuk :( <3 Ska passa Nala på onsdag och då får jag lite pengar så jag ska åka o köpa ett par jättesnygga strumpbyxor. Ena benet e svart och andra vitt, hoppas bara de finns kvar! :D Nu håller jag på å pissa på mej men vi ses! <3

Puss o Kram skumbanan (kan misstolkas:P) / Bea 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0