Dansuppvisning

Hej :D

Kom precis hem från dansuppvisningen i Farsta, det var så jävla roligt! :D Var jättenervös :P På söndag är det en till uppvisning fast med en annan grupp :) Tyvärr kunde inte Amanda vara med idag :( <3 <3 <3
Jag och Alice tog årets första dopp idag! Med kläder på :P
Ikväll ska jag bara ta det lugnt är jättetrött efter ganska mkt läxor o 2 dansuppvisningar  o mera dans mm.:P O sen är jag så jävla trött på skolan, vill ha sommarlov nuuuuu! Fast nästa vecka är det bara skoldag på måndagen för på tisdagen är det friidrottsdag och på onsdagen studeidag och sen ska jag åka till min älskade kusse! Nu ska jag hoppa in i dushen... nej, tydligen inte för det skulle Bodil :P Jaja, nu blev det bara en massa prat, oerhört ointressant :P
Någon som vet hur man lägger upp youtube-klipp här på bloggen?

Go å gla' kexchokla'! :D

Kommentarer
Postat av: Serah

NI dansade fett bra ju.

Nala skrek efter dig när du hade gått!!

2009-05-17 @ 00:07:37
URL: http://basketchick.blogg.se/
Postat av: Bea

Haha :P Tack :)

2009-05-18 @ 16:53:54
Postat av: Anonym

jaa, jag vet hur man lägger in youtube-klipp! Du vet när du är inne på det klippet du vill lägga in, så står det en liten ruta till höger om klippet som heter "Bädda in". På den lilla rutan finns en liten stjärna som du ska klicka på. Då kommer det upp små färgglada rutor under den. Välj en av rutorna. Sen kopierar du det som står inom den här "Bädda in"- rutan. Efter det klistrar du in den texten på html på ditt nya inlägg och trycker på Uppdatera i vänster hörn. Då kommer en konstig ruta upp på ditt inlägg och du kan bara Publicera! Då har du ett fint youtube-klipp inne på din blogg.



Hoppas du förstår och att jag inte förklarat för dåligt!

2009-05-21 @ 10:22:26
Postat av: hanniis

förklaringen var från mej!

2009-05-21 @ 10:23:16
URL: http://hannasfotoblogg.blogg.se/
Postat av: Bea

Tackar så mkt =D

2009-05-22 @ 12:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0