Typ 4 veckor kvar till sommarloooov!! XD

Ojojoj vad vi typ aldrig skriver något :P Och när det väl skrivs nåt så är det för det mesta jag känns det som :(
Längtar till nästa vecka! Då är det dansuppvisningar onsdag, fredag och söndag, ska bli jätteroligt och så ska Bodil (min styvsyrra) ha avslutningskonsert för hon ska ta studenten så den ska jag gå på ifall jag hinner :D Och sen på Kristihimelsfärd (stavning?) ska jag åka till Linnea, min kusin, i Östersund! Det ska bli superkul! :D
I fredags så var alla tjejer i klassen (förutom Isse o Alina) inne i stan och köpte lunch o åt i Kungsträdgården, supermysigt! Det borde vi gör igen :D
Sen var det dans o sen sov jag hos Amanda med Alice oxå. Vi kollade på Panic Room som tydligen var en skräckfilm, men den var tråkig och inte särskilt läskig :( Men vi hade trevligt iallafall. Igår var jag hemma o inne i stan med Serah. Vi köpte glass, mums :9
Idag vet jag inte vad som händer, men det regnar :(
Ha de bra ät en chokla.
/ Bea

Panic Room


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0