Ensam är stark, vilket jävla skitsnack.

Tjenixens!

Veckan har vart prima ballerina, i måndags tog jag det bara chill hemma på eftermiddan, skönt! På tisdan åkte jag in till stan med Amanda, Alice, Isse, Emma W, Jessica o Lisa, det var mysigt! Vi fikade och gick omkring i lite affärer och jag klippte mig också, väldigt kort, haha :P Först tyckte jag att det blev jättefult men sen när alla övertalade mig om att det var fint så tyckte jag inte att det var lite finare iaf :) Igår var jag hos Amanda o hade det kul, haha, vi kan verkligen vara mysko ibland :P <3 Idag var det dans och innan den var jag med A&A, Isse o Jossan! Vi var lika mysko även denna dag ;) <3 Det blir nog en kul helg också, imorgon är det dans o sen hem till Alice:D På lördag ska jag på hockeymatch, typ starten av NHL i globen, det ska bli jätteroligt! Sen kanske jag hinner hem till Emma R efter, där även lite andra människor är, jag hoppas verkligen jag hinner för det skulle va så himla kul! <3

Ibland längtar jag tillbaka till när jag gick i typ fyran och allt va så himla lätt, inga läxor och man oroade sig typ inte för så mkt utan bara var :) Gick hem till Isse typ varje dag och gjorde knäppa saker och hade kul :P Men det är bra nu också men ju äldre man blir desto mer tänker man nog och ibland tänker jag för mkt och då blir allt bara jobbigt...





Haha, jag råkade putta in Alice i en buske, fan va jag garva :P <3

Sommaren 09 <3

Puss o kram //Bea

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag gillar Alice och min förkortning A&A.

2009-10-07 @ 18:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0