HÖST!!!

nu är äntligen hösten här den man gåt och längtat efter ända sedan sommarlovet tog slut,  doc får man leva med att det är  kolsvart utanför fönstret varge morgon och kväll. men nu är det bara en enda dag kvar till höstlovet det har gåt så jävla snabbt och Amanda åket till Oman IMORGON jag kommer inte träffa henne på hela två veckor det är helt sjukt, jag ska vara ledig i två veckor så jävla skönt ingen skola och inga läxor , jag ska nämligen till  nyc  igen jag längtar ditt, varge gång jag sitter och myser framför gossip girl längtar jag ditt mmm. Ja alla försvinner  faktiskt över lovet  bea , isse och jossan ska till london men inte tillsammans och amanda ska som sagt till oman, jag får gå bus eller godis ensam iår hahaha ja jag åker inte förens veckan efter höstlovet eftersom mamma tog fel på veckorna men det är bara skönt för då slipper jag skolan hihi.


höst i central park

//ALICE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0