Lukten av nybakat bröd<3

Hej!
Nu sitter jag här och skriver en lördags eftermiddag. Jag har ganska precis stoppat in ett bröd i ugnen. Det blev ett bröd med torkad frukt och nötter.MMM:9
Nu var det länge sen jag skrev så nu får jag väl dra en kort historia om veckan. I torsdags s¨var jag hos tandläkaren det gick väldigt bra faktiskt<3 Jag har exenplariska tänder;)hihi
Sen på eftermiddagen fick vi sluta tidigare det var inte häller helt fel. Igår så åkte Isse till Öland och Bea till Skåne. Och igår tog jag det bara lungt och jag var tvungen att passa valparna:) Det var skönt eftersom jag var sjukt trött efter en vecka i skolan. Plus att nästa vecka ska vi ha 3 prov i spanska och 1 i no. Sen idag har jag varit med Alice och hennes föreldrar på Ikea och vi köpte ne massa saker till Alice nya rum:D
Och ikväll ska jag och Alice se The secret life of bies. Och imorgon måste vi gå på gudtjänst i kyrkan.Blä:P
Men nu är nog mitt bröd klart<3:P
Slängkyssar
//Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0