Kärlek runt hörnet ;)

Hola!
Nu sitter jag här en lördageftermiddag och skriver. Jag känner mig lite ledsen eftersom det har typ regnat hela dan :(
Idag var Felicia och Bea hos mig och vi åt bla våfflor :D mums Jag har flyttat sen jag skrev sisst!
Och jag älskar mitt nya rum! hihi
Sen så har jag haft ett underbart lov med mycket skratt, fina människor och MYCKET godis :P
Sen har jag lyckats skaffa ett jobb. Ja faktiskt ett barnvaktjobb med Eskil och Trulls. NICEEEE så att jag kan skaffa mig en kosing till Torquy(?) och Öland. Men det e ju ett tag kvar med 30 skoldagarb :S!! Aja nu blir det lite stelt att skriva.
Pussitussilussinuss.kram


Kommentarer
Postat av: Serah

Sv till BEA: Ah som valigt eller? :P HAHAH skoja bara!

2010-04-10 @ 20:40:37
URL: http://basketchick.blogg.se/
Postat av: Sah

Hahah nej jag e inte dum!

2010-04-13 @ 21:09:32
Postat av: Serah

Nää jag e inte DUM!!? :D

2010-04-13 @ 21:09:54
URL: http://basketchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0