why don't you give love?

YOOOO

Jag och alice var på Shout out Louds spelning i söndags och jag säger bara DET ÄGDE SÖNDER! Alltså herregud, hur kan man bli så lycklig av musik? Det är fan sjuk. Först var det ett knäppt men ändå härligt förband som spelade, efter det en lång olidlig väntan, svettandes, ihopklämd med massa folk. Men ojojoj, det var så värt det! Jag älskar dom och Adam (sångaren) var sjukt snygg och sjukt bra och jag rörde honom för han hoppa ner bland publiken, jag döööör ;D Hahaha, det var iaf den bästa kvällen i mitt liv och jämfört med dom var Håkans konsert bara en fis i rymden :P I slutet kom även Markus Krunegård in och sjöng lite och han e oxå sjuukt bra :D Sen när jag och Alice kom ut därifrån (kl. 00 höhöhö) såg vi att Markus Krunegård stod typ EN meter ifrån oss och det var ingen annan där förutom jag, alice, markus och hans flickvän! Haha vi fick typ panik;) Ja det var en sjuhelskotta bra kväll säger jag bara!!! :D














 

//Bea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0