18:47

Hej Bloggen!
Ojoj kändes som värtsa stor bloggaren där... :P 
Nu var det ett tag sen sisst men det har hänt så jäkla mycket på dom här två veckorna att det inte är sant :S
Det började tisdagen den 3 augusti då jag kände mig lite sjuk jag hade svårt att svälja maten och hade sura uppstötningar så på onsdagen åkte vi in till Ystads vårdcentral där som tog massa prover och det visade sig att min puls var på 108 istället för 70. Så vi fick en ny tid dagen där på. Hela nattten kräktes jag och mådde skit. Så på torsdagen den 5 så åte vi tillbaka till vårdcentralen och nu var min puls 135 istället för 70. Så läkaren skickade oss till Ystads barnakut där kom det in säkert 5 sköterskor som började ta blodprov och ställa en massa frågor. Dom fattade vad som var på gång så jag blev uppskickad på intensiven där dom stack en artär nål i handleden, en droppnål i armvecket. Så började en av läkarna prata om diabetes. Va had jag fått diabetes jag som trodde det var magsjuka??
Men jag var för vimsig för att fata. Men nu har jag fattat och jag har legat på sjukhus i en vecka efter att blivit syreförgiftad :S Nu mår jag bra men måste hålla på med insulinsprutor och skit. Jag är på sjukhuset varje dag och lär mig om diabetes. :S
Aja det var min historia och idag så var Alice och Bea och jag och badade vid ligan badet. Sen såg vi solsidan hos mig. Och ikväll så ska vi förhoppningsvis se Saw 2 :D med Emma pemma :D jaaaaa!!
tänkpositivtdåklararmandet.manfårgråta
// Amanda den snygggga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0