Barnvakt!!

Halli hallå!
Jag blir tokig igår hade jag skrivit väääärrsta inlägget och sen så skulle jag gå ut med hundarna och när jah kom tillbaka och skulle publicera så försvan det f*n!! Aja idag har dt varit en sjön dag profri och läxfri!! :D Efter skolan skulle jag vara barnvakt och allt gick bra med lila Clara som är hur sött som helst tills vi kom hem och Claras mamma hade låst överlåset så vi inte kom in. Fint... Men vi tänkte att vi kunde leka i trädgården till pappan kom hem men då började det stört regna. Men det bra var att jag fick sluta kl 4 och tjänade lika mycket som jag tjänar när jag slutar kl 6 :D a men nu måste ni vara riktigt trötta på att läsa det och jag ska berätta att jag ska bli skådis helt klart Jag Bea och Lisa provspelade idag man skulle låtsas att man fick ett telefonsamtal och att man blev skit nervös... (Asså nu var det nära på att det hände att texten försvann igen!!!! :S) så nu ska jag bli känd och tjäna feta cash men dvs om dom ringer... hahhah
puss&kram skumbannan
plugga.suger
// Amanda den marvillosa! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0