Det väntas fest runt hörnet...

Halli hallå!
Jaha Magnus 20 årsdag blev ganska misslyckad eftersom jag gick och fick diabetes. Så nu blir dt 20 års fest istället. Det kommer ca 70 pers som ska vara i vår trädgård och dansa på vår terass :s Men det ska bli kul eftersom jag Alice och Bea ska få stå i baren och sälja öl och cider :D ja vi kommer antagligen vara döva efter det eftersom Magnus har hyrt versting versting högtalare!! ojoj våra grannar kommer aldrig förlåta oss :P 
På söndag då ska jag, Felicia och Bea träffa Parro och Nenne som vi träffade på i Torquay! :D Vi får se vad vi hittar på :P hahaha nej nu måste jag sluta mamma kom hem nyss!
nukännsdetbraigen.puss
_Amanda
Att det kan vara så mega roligt att ta bilder på sig själv :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0