tvåtusennio

Lite sent, jag vet

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja självklart!
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Mitt förra nyår blev lite struligt (och nej, inte på det sättet) så jag tror inte att jag hade några...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej...
4. Dog någon som stod dig nära? - hmm, nej och det är jag väldigt glad för
5. Vilka länder besökte du? - England, Danmark.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Att allt ska vara bra, men det kommer det såklart inte bli och kommer aldrig någonsin va, men hoppas får man ^^
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 1 januari... Och sommaren :)
8. Vad var din största framgång 2009? - i dunno
9. Största misstaget? - jag vet inte...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ja, de e klart... Men de jag kmr ihåg mest va när jag var sjuk i typ två veckor, det var inte kul
11. Bästa köpet? - mkt
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Håkan Hellström-konserten, annan musik och mina kompisar o familjen.                                    

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- You can call me Al, haha, många roliga minnen;D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Det var väldigt olika, men jag tror nog attt jag var ledsnare... Äh, jag vet inte.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - öööh
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - öööh
18. Hur tillbringade du julen? - Med familj, musik och MAAAAAT! ;)
19. Blev du kär i år? - Nej
20. Favoritprogram på TV? - Two and a half men och Scrubs :)
21. Bästa boken du läste i år? Twilight-böckerna, hahahaha
22. Största musikaliska upptäckten? THE KILLERS!!!
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Lite smink o kläder :D
24. Något du önskade dig men inte fick? - Men jag kmr inte ihåg
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Var med familj, kompisar och såg midnattsvisningen av New Moon. Bästa födelsedagen nånsin. Nu låter det som att jag e värsta Twilight-nörden, men det är jag inte, hehe
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Ja
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - mkt blandat
28. Vad fick dig att må bra? - hmm, känns som jag har svarat på den redan... Men väldigt mycket gjorde mig glad iaf
39. Vilken kändis var du mest sugen på? - Haha, det är nog inte så svårt att gissa ;D
30. Vem saknade du? - Många o mkt
31. Den bästa nya personen du träffade? - Hmm, jadu... Jag vet inte, men de från dansen har vart kul o lära känna bättre iof.
 
//Beatrice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0