En dator+ en snarkande hund <3

Hej hej!!
Jag ligger i mammas säng med datorn framför mig och min snarkande hund brevid :P han sover så sött :)
Idag har varit en mkt bra dag faktiskt (förutom -18 grader)
Jag började med att vakna ganska tidigt vid nio och det är tidigt nu när det e lov :P
Sen åkte jag och Alice in till s´tan för att fråga på f&s om ngt kort grejs och sen så skulle vi fråga om prao Alice fick kanske på brandstationen och vi fick tillsammans säkert på urban outfiters :D
Sen så åkte jag+familjen till ikea,mio och medía mark och jag ´kan få en sån där säng som man trycker på en napp så hissas den upp och ner haha glad :D
Men nu orkar jag inte ´skriva längre dags att hitta på ngt annat!!!
Hej då!!
// Amanda¨
Ps. mitt nya nyårs löfte är att blogga vet inte om det kommer hålla?? <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0