När solen slår om till måne...

Kära dagbok.. (en blogg är väl en dagbok på internet?)
Nu sitter jag här och jag kände faktiskt för att skriva det är ju ingen som läser det men men..
Idag har det varit en rolig dag jag gick upp 10 det var faktiskt första gången sen på öland.. haha
Sen så åkte jag och mamma och gick ut med hundarna och solen lyste på oss :D
Sen åkte vi hem och byte om och sen så begav vi oss till Kiviks marknad som är stor marknad man kan köpa allt på från trämaskiner till nycklar.. men det är jätte mysigt och jag fick en fin fin ring med mig hem :D Och nu har jag precis packat för jag ska åka till min kära Farmor som bor typ i Höganäs och där ska jag vara i tre dagar och det ska bli myss pyss. 
Jag blir så irriterad på vänner som man förts bryr sig jätte mycket och man är typ bästa vänner men så plötsligt så kommer det någon annan och så står man där och personen skiter i mig och bryr sig bara om den andra. 
Komihågdinavännerdombetydernågotstort.viktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0