Nära nu...

Halli hallå i det blå! :D
Jag sitter här och grubblar på att det jag skriver är ju ganska menings löst eftersom ingen läser det.. haha men det är kul! Och om inte annat så är det ett sätt för mig och bea att konversera inte alice eftersom hon knappt bryr sig om din egen blogg upptilltusenochnertillnoll.blogg.se 
Men men nu ska jag berätta vad jag har sysslat med borta i Nyhamnsläge. en väldigt intressant liten ort som har både brygga våffelhus en mataffär och en bensinmack. Inte så stor alltså där bor min lilla farmor som fyller 83 år den 8 oktober. Ja vi har cyklat runt och badat och hälsat på farfar som bor på ett vårdhem en bit bort. Sen har vi bara myst och jag blev lite uttråkad på slutet :(
Sen i morgon händer det en rolig sak för då kommer Gustav och Erik hit och hälsar på det ska bli trevlans eftersom jag inte har träffat dom på en hel evighet! 
Jag längtar inte tillbaka till skolan,lärare, läxor,prov,dryga människor, ett tråkigt liv med en trist vardag och skit så tänk på nuet!! 

Smile.happy

// Amanda :P

Kommentarer
Postat av: Bea

ja saknar dig manduspandus:)

2010-07-24 @ 19:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0