Sex and the city!

Hej hej!
Nu har sommaren börjat på riktigt. Jag är äntligen i Skåne! Det är faktiskt det jag nog längtar efter mest på året det är sommar i Skåne! Jag har precis tittat på Sex and the City och jag tycker om det mer och mer. Vi såg på det i Torquay och sen så upptäckte jag att det gick på tv här hemma också. 
Idag var jag på stranden och det var lika underbart som vanligt! Snart kommer Karro Barro ner hit och om hon har saker att berätta för mig... Hmmm nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Fånga dagen (det står det i vår källartrapp och dom orden är speciella dom kan man tänka på länge och jag tycker dom är ganska unika!) 
PUSS&KRAM.SKUMBANAN 
// Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0