Halojsan!

Tjenare!
Det var länge sen jag skrev ett inlägg men idag har jag inte så mycket för mig och då täkte jag att det var lika bra. Det har i alla fall precis varit sportlov som jag tillbringade i Schweiz med finaste KARRO!! Det var nice vi åkte offpist åkning med guide <3
Sen så har det gått fyra ganska nica dagar och ikväll NO HOMEWORKS!!!!  fatta de e en minst en månad sen sisst  :D Sen så fick vi till backs spanska proven som jag helt seriöst typ fick IG på!!! Fattar inte hur jag bar mig åt :P
Men bäst av allt med den här dan var att det var Vampire Diaries och det var så STÖRT BRA!! jag håller på att bli beronde :P Vicki är vampyr! HAha jag låter som en tönt!
Men sen blir jag irriterad på den personen som komenterar oss hela tiden och aldrig skriver m´vem han/hon är och vad han/hon menar. Men men vi skriver ju inte så offta så... ¨
aja vi ses någon dag GOD natt och sov gott vi sespå tåget :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, jag googlade runt lite på twilight och hamnade här av nån konstig anledning. ni verkar ju ta det här med bloggandet ganska nice och det diggar jag, men om ni satsar på många läsare ska ni nog skriva lite oftare. men vad vet jag ni kanske bara skriver för skojs skull.

2010-03-13 @ 13:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0