i didn't know this was such a problem

jag kollade just på vår header, av den att döma (?) ser det ut som att vi lika gärna kunde vara 8 år istället för 14, haha. men spelar roll. i like it.

idag har jag käkat HUNDRA våfflor och lagt mig på golvet och velat spy HUNDRA gånger. fast först var vi på teknikåttan. vår klass är pluggisar. men spelar roll. i like them. fast nej vi är bara naturligt smarta förresten. och. sen. var. jag. med. vänner. det var niceee förutom våffeldelen HÖHÖ. och sen blev jag arg och var tvungen att lyssna på hård musik för att få ut min ilska och ha ett hatiskt samtal med ise(hatet var inte mot henne). och ett med amanda och sen svalnade ilskan en grad.

Nog talat om det, idag flyttade Amanda några gator bort. Jag älskar hennes källare, den e coooool. Hela den här veckan har vi slutat klockan ett eller tidigare, det e oxå cooooolt.

ha de bra

///////bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0