mina fula gula converse

Tjaa!

Lägeeeeet?? Jag mår super, sitter och lyssnar på musik och längtar tills imorgon, för då åker jag till skåneland :D
Fast egentligen skulle jag ha varit och dansat nu. För jag o nåra kompisar har startat en dansgrupp, men det var många som inte kunde komma idag och då skulle det bara ha varit jag, Lisa o Jacob så vi sket i det :( Men ja klarar mig, ska på dans lite senare på balettakademien:)
Stackars Alice har vart sjuk i en vecka nu :( Jag håller tummarna för att hon ska bli frisk nu så att hon får ett bra påsklov <3
Igår var jag och MandsPands inne i stan, det var jättemysigt, vi köpte mellis och satt i Kungsan och fikade, man känner att våren börjar komma lite närmare nu, det är så härligt!! Ni får lite bilder:
Haha, vi provade hur mkt kläder som helst det va naaaaajs
Manda
//Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0