Tja

Hola qué tal?
Som ni ser övar jag till spanska prov eller inte. Jag sitter och väntar på att jag ska få mat! Hmm det har varit två underbara veckor för att vi har haft prao som har varit niceee!! det började på urban outfitters och jag fick en hel påse med saker och sen den andra veckan var jag på restaurangen Victora! Det var det bland det mest roliga jag har gjort jag ska bli kock och inte bara en kock utan en jävl**t bra sådan. Sen har jag fått veta att jag och Alice ska till New York i slutet av sommarn för att titta på Rihanna HUR SJUKT ÄR INTE DET?!!!! Men idag har jag fått en sommar klänning från Marimekko oh den är vacker!! JAg längtar så först till Assisi en vecka kvar och sen till sommarn med NY, Torquay, Öland och Skåne :D :D :D men men nu ska jag nog äta det börjar lukta mat :P
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0