tröttsomengris

Tjolahoppsan!

Nu var det en evighet sen vi skrev sist, men det har hänt så himla mycket på sista tiden, både jättejätteroliga och jättetråkiga grejer. Jag hänger knappt med och när jag väl får andas ut så hinner jag inte skriva här, då vill jag bara ligga i soffan och sova...
Konfalägret i Assisi var helt sjukt roligt, det var helt klart en av dom bästa veckorna i mitt liv. Gruppen var, eller är rätttare sagt, helt underbar. För precis en vecka sen kom vi hem efter 37 timmar på olika tåg. Sorgligt var det att komma hem till skolan och en massa plugg, men skönt ändå att få duscha och sova i sin egen säng:P Men man var ändå så lycklig över att det varit så kul och att man fått träffa så många nya sköna människor!:D
Hela den här helgen har gått åt till konfirmationen, den var också så jädra rolig, haha allt med konfan har varit mkt, mkt bättre än jag nånsin kunnat tro;D Ikväll blir det piknick med hela gänget, mysigt :D Nästa helg är jag i Göteborg på GREEN DAY-KONSERT med Jossan och OA!!!!! Stöööört kul :D Och om en vecka och tre dagar är det SOOOOOMMMMMAAAAAAAARLOOOOOOOV, åååh vad jag har längtat (och typ haft ångest över att tiden har gått så fort...:P)
Simma lungt, hare gött o njut av livet :D
//Bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0