Mörkret knackar på porten!

Hej!
Idag ska jag skriva ett inlägg som är sådär långt som man aldrig orkar läsa! men jag hoppa någon gör det!
Idag har jag gått upp gått till skolan och haft en ganska bra dag i skolan med mycket tänka det var faktiskt en riktigt seeegg dag! Men imorgon då blir det andra bullar jag börjar kl 12.10 och slutar typ halvtre HÅLTIMME IS THE THING!! Hmm idag var det meningen att jag skulle åka och träna kl 17 men jag satte på mig kläderna kollade tolvan och skulle precis äta mellis när något i mitt lilla huvud slog slint och jag bara ORKAR inte! så det blev datorn istället. Imorgon kväll ska jag till Wendela och hänga det ska bli myssss!! Och sen nästa helg då bär det av till Håkan i Lund jag vet inte dt känns om om det blir lite för snabbt att åka redan det var liksom en och en halv månad sen vi bokade biljetterna så ska vi liksom åka redan! men kul sak det bli och jag hoppas på bra väder och en glad Alice :D Jag tycker det har förändrats något i vår klass den här hösten jag kan inte slappna av riktigt det är som man måste vara spänd hela tiden :( jag undrar vad det beror på, kanske att det bara ett tag kvar och sen ska man ut i den stora vilda världen igen. Nej någonting gör att det är annorlunda. Men en riktigt riktigt god nyhet som jag är riktigt glad över är att jag och Alice kanske ska få åka till New York själva hur coooooolt är inte det! Jag Alice vara i deras lägenhet ensamma och laga mat typ ta hand om allt. Och sen flyga själva det är jag mest nervös över men Alice säger hela tiden det är lugnt Amanda det kan jag (och sen skrattar hon sitt ondskefula skratt) Men gud vad kul!!! 2011 ska bli mitt bästa år i hela mitt liv hittils för 2009 - 2010 har varit dom värsta i hela mitt liv!!! :(:(
dömldrigfolk.detgörjag
pusss och kram Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0