ÅÅÅ Håkan <3

hallå!!! Jag är faktiskt riktigt glad för att jag började lyssna på håkan och han fixar faktiskt mycket. Det är så konstigt att en låt kan göra så att man blir sååå glad. En annan sak är att jag och Alice ska få se honom spela i Lund HUr sjukt är inte det?!! MIn nya favorit heter Tro och Tvivel <3 
Sen är jag så glad för två kompisar som äntligen har blivit ihop- GRATTIS!!! <3
Och så pricken över i är att det är val idag och jag ska nog till bea och jag vet inte titta på det typ hihihi :D 
Idag köpte jag även en fin fin jacka från fjällräven :D :D :D 
men nu puss på er och var glada även fast plugget trycker ner mycket ;S 
snart.snartsnart
/ amanda som älskar HÅKAN HELLSTRÖM!!


MIn jacka :D
såhär glad blir jag när jag lyssnar på Håkan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0