HMmmm

Hej!
JAg är trött på att bli besviken eller lurrad! Jag blir offta besviken när folk lovar att vi ska göra ngt men så blir det inte så! Idag blev jag besviken på min mamma som sa att i skulle verkligen hutta på ngt roligt en lördag som denna men nu tycker hon att vi ska åka och köpa hundmat va fan! Förlåt Alice om du blev besviken för att jag inte kunde åka in till stan idag med dig men jag kanske har ångrat mig :D Sen så blir jag ledsen när jag vet at två personer går bakom Alice och min rygg. vad är det för stil vi ju fan kompisar och då gör man inte så för då kan msn intr vara kompisar för en kompis ljuger man inte. Så snälla säg förlåt!
Aja igår hade vi no prov :S men det gick väl hyfsat. Jag är sjuk, alla är sjuka det SUGEE!
tänkinnandugör.duvetvem
/ amanda som är hatar att vara besviken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0